Könyvlista

Sziasztok! :)
Hoztam egy listát azokról könyvekről, amiket el szeretnék olvasni. Ha tetszik, akkor nyomj egy likeot, oszd meg, vagy fejtsd ki a véleményed a bejegyzés alatt.
AZ ÚTVESZTŐ
Már nagyon sok könyvesboltban találkoztam ezzel a könyvvel és fel keltette az érdeklődésemet. A könyv borítója nagyon szép és kidolgozott, ami miatt még inkább kedvem lenne elolvasni. A tartalom egyedi, nem olyan, amiről minden második könyvben megtalálsz. A filmből egy keveset láttam, de valamiért nem tudtam végignézni.

A PÁRVÁLASZTÓ
Mikor még megvolt a SZJGER nevű weboldal, ott nagyon sokan ajánlották és azóta rajta van a listámon. Sajnos azóta már többször is voltam a Libriben, de ott nem találkoztam vele, ezért máshol kell körülnéznem.

A BEAVATOTT
Mikor megnéztem a filmet, elhatároztam, hogy a könyvet is el kell olvasnom. Ha a könyv fele annyira jó, mint a film, akkor fantasztikus lehet. ☺
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Pngs Patterns