Need For Speed- Filmkritika

Sziasztok! :)
Gondoltam megint hozok egy filmkritikát, melyben a Need For Speedről olvashattok.
Cím: Need For Speed
Főszereplők: Aaron Paul, Imogen Poots, Dominic Cooper
Mellékszereplők: Kid Cudi, Dakota Johnson, Rami Malek, Harrison Gilbertson
A KRITIKÁÉRT KATTINTS AZ OLVASS TOVÁBBRA!

VIGYÁZZ SPOILER!
A film nagyon tetszett! Először nem akartam megnézni, mert azt hittem, hogy lemásolták a Halálos iramban c. filmet, de nem így van. Nagyon jó volt! A szereplők nagyon tetszettek, csak az volt szomorú, mikor Peet meghalt. Egy-két könnycseppet ejtettem, de aztán megnyugodtam, amikor a hosszú utazás után Toby és Julia összejöttek.
SPOILER VÉGE!


A story (spoiler nélkül):
Toby Marshall nagyon jó autóversenyző és egyben szerelő. Ősi ellensége ad neki egy ajánlatot, miszerint ha megjavítja a szürke Mustangot, odaadja a pénz negyedét (50.000 dollár). Julia úgy dönt, hogy ha az autó megy 370-nel, akkor megveszi. Másnap Toby megmutatja, hogy a végsebesség 374, de Dino ennek nem örül. Kitalálja, hogy versenyezzenek, és aki nyer, az megkapja az összes pénzt, amit az autóért kaptak. Versenyzés közben Dino nekimegy Toby barátjának, Peetnek, akinek az autója felborul. Mindenki azt hiszi, hogy Toby a tettes. Miután leülte a büntetést, elindul a Juliával a De Leon versenyre, hogy bebizonyítsa az ártatlanságát.

Pontozás:
* * * * *


Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Pngs Patterns