Papírvárosok- Filmkritika

Sziasztok! :)
Ma az egyik kedvenc könyvem filmváltozatáról fogok nektek írni. Ha tetszett, akkor nyomj egy likeot, vagy fejtsd ki a véleményedet a chatben, vagy egy megjegyzésben a bejegyzés alatt.
Cím: Papírvárosok
Eredeti cím: Paper towns
Főszereplők: Nat Wolff, Cara Delevingne
KATTINTS AZ OLVASS TOVÁBBRA!
Papírvárosok- Nem létező városok, melyeket a térképre azért rajzolnak rá a szerzők, hogyha valaki lemásolja róluk, akkor rögtön észrevegyék.

Mikor megláttam, hogy a film megvan magyarul, majd kiugrottam a bőrömből! Rögtön meg is néztem, és meg kell mondjam, nagyon tetszett. A szereposztás tökéletes volt, Nat nagyon jól alakította Q-t. Bár Cara is egy főszereplőt (pontosabban Margot) alakította, a film közepén eltűnt, akárcsak a könyvben.
A történet: Quentin egy teljesen átlagos srác, aki számára a kalandvágyó szomszédlány, Margo egy csoda. Egyik nap, mikor kiderül, hogy Jase, Margo pasija megcsalja a lányt, ő megjelenik Quentin ablakában, azt mondva, hogy kilenc dolgot kell elintézniük. A szuper este után Margo eltűnik, jeleket hagyva maga után Quentinnek.
Az ember nagyon ki tud borulni, mikor elolvassa a könyvet, megnézi a filmet, de ott egy csomó részt kihagynak, ami a könyben benne volt. Én is így vagyok! Kíváncsi lettem volna pár olyan dologra, ami (sajnos) nem volt benne, de a film magában jó volt.
Mindenkinek ajánlom a filmet, mert nagyon jó!

Sajnos csak egy rövid kritikára volt időm, de legközelebb bepótolom. Addig is írjátok meg, hogy mi legyen a következő cikk.
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Pngs Patterns